Zadanie wprowadzające 5 Podpunkt a). Uczniowie budowali modele prostopadłościanów i sześcianów. Jakie elementy trzeba mieć, aby wykonać podobne modele?

Matematyka 5 zadanie zadanie wprowadzające 5 podpunkt a) strona 269

Rozwiązanie

Aby rozwiązać to zadanie, musimy znać podstawowe cechy prostopadłościanów i sześcianów oraz...

Rozwiązanie zadania w kategorii premium!

Wykup pakiet Premium, aby uzyskać dostęp do całej zawartości serwisu

Wykup dostęp

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Zadaj pytanie

Wybierz numer zadania

Wybierz stronę

Strona 269

Zadanie rozwiązane jakiś czas temu

To zadanie pochodzi ze strony 269 podręcznika 'Matematyka 5' z przedmiotu Matematyka i jest zadaniem nr Zadanie wprowadzające 5 Podpunkt a) rozwiązanym w odpowiedzi.pl. Odpowiedź na to zadanie przygotował Szymon Koremba

To zadanie zostało ocenione na

3.00

Oceń to zadanie

Ocen: Uczniowie budowali modele prostopadłościanów i sześcianów. Jakie elementy trzeba mieć, aby wykonać podobne modele?

Oceń
Aby, wykupić dostęp do rozwiązania zadaniania o treści 'Uczniowie budowali modele prostopadłościanów i sześcianów. Jakie elementy trzeba mieć, aby wykonać podobne modele?' przejdź tutaj.
Informacje o książce
Matematyka 5

Matematyka 5

Rok wydania

2018

Wydawnictwo

WSiP

Autorzy

Barbara Dubiecka-Kruk, Piotr Piskorski, Anna Dubiecka, Ewa Malicka

ISBN

978-83-021-7310-3

Rodzaj książki

Podręcznik

Rozwiązanie tego zadania przygotował nauczyciel

Szymon Koremba

zobacz profil

Nauczyciel matematyki klas 4 - 8 Szkoły podstawowej

Czy wiesz, że?

Szymon Koremba rozwiązała 158 zadań w naszym serwisie